Как работи този абонамент?
Абонаментите се подновяват автоматично според избрания от вас интервал на доставка и продуктите ще се доставят автоматично от магазина след всяко успешно подновяване.
Например, ако сте започнали месечен абонамент, тогава системата автоматично ще таксува вашата кредитна карта всеки месец и ще получавате продуктите до прага си всеки месец, без да е необходимо да правите поръчката сами!
Мога ли да поставя на пауза или да анулирам абонамент?
Да, разбира се. Можете да поставите на пауза или да отмените абонамент по всяко време в портала за клиенти, както се вижда на екранната снимка по-долу или да се свържете с нас. Единственият момент, когато абонаментът не може да бъде анулиран, е ако сте стартирали абонамент, който изисква определен брой плащания, преди да можете да го анулирате.
Порталът за клиенти може да бъде достъпен чрез линк, който сте получили в имейла, който ви е изпратен, когато сте направили първоначална поръчка за абонамент в магазина. Можете също така да получите достъп до вашите абонаменти, ако създадете акаунт във LovelyMe.
Как мога да пропусна или пренасроча таксуване?
Можете да пропуснете или пренасрочите таксуването в портала за клиенти. Всяка насрочена доставка ще има бутон Пропускане на плащането до нея, който можете да използвате, за да пропуснете таксуването. Можете да пренасрочите таксата, като щракнете върху бутона Разсрочване до датата на доставка.
Мога ли да добавя продукти към моя абонамент?
Разбира се. Можете да добавяте продукти към вашия абонамент в портала за клиенти. Просто щракнете върху бутона Редактиране в картата с продукти и редактирайте, премахнете или добавете продукти към вашия абонамент.
Какво се случва, ако плащането не може да бъде обработено?
Ако абонаментът не може да бъде подновен, защото плащането не може да бъде обработено, ще получите имейл с връзка, където можете безопасно да актуализирате своя метод на плащане.
Свържи се с нас ако имаш допънително въпроси